„Konkurs Prezesa GUS”.

Zapraszamy wszystkie gminy do udziału w konkursie „Konkurs Prezesa GUS na gminę o najwyższym odsetku spisanych gospodarstw rolnych w kanale samospisu”.

Termin zgłaszania się do konkursu upływa z dniem 25 listopada br., a zakończeniem jest ogłoszenie zwycięzców do 15 grudnia br.

Konkurs adresowany jest do gmin, w których użytkownicy gospodarstw rolnych dokonują samospisu internetowego w okresie od 1 września do 30 listopada 2020 r.

W konkursie gminy w każdym województwie otrzymają nagrody,  odpowiednio:

  • za zajęcie I miejsca – 5 komputerów all-in-one, 2 urządzenia wielofunkcyjne,
  • za zajęcie II miejsca – 3 komputery stacjonarne, 3 monitory, 4 tablety, 1 urządzenie wielofunkcyjne,
  • za zajęcie III miejsca – 2 komputery stacjonarne, 2 monitory, 3 tablety, 1 urządzenie wielofunkcyjne,
  • za zajęcie IV miejsca – 7 tabletów, 1 urządzenie wielofunkcyjne,
  • za zajęcie V miejsca – 6 tabletów, 1 urządzenie wielofunkcyjne.

Dodatkowo Komitety Konkursowe będą mogły przyznać nagrodę specjalną Prezesa GUS w  każdym województwie. Nagroda przeznaczona jest dla gminy najbardziej zaangażowanej we współpracę z Urzędem Statystycznym, gdzie brane są pod uwagę wszystkie działania obejmujące okres od początku do końca trwania PSR 2020 tj. od 1.09.2020 r. do 30.11.2020 r. Nagrodę specjalną stanowi sprzęt elektroniczny w postaci 7 tabletów i 1 urządzenia wielofunkcyjnego.

Wszystkie informacje związane z konkursem, Regulamin, skład jury, będą opublikowane na stronie https://spisrolny.gov.pl w zakładce konkursy.

 Zgłoszenia należy wysyłać na adres: PSR.USLUB@stat.gov.pl z tematem maila Konkurs Prezesa GUS na gminę o najwyższym odsetku spisanych gospodarstw rolnych w kanale samospisu – zgłoszenie”.

 Osoby do kontaktu w sprawie konkursu: Magdalena Rosołowska m.rosolowska@stat.gov.pl lub Sławomir Dziaduch s.dziaduch@stat.gov.pl

Zachęcamy do udziału w konkursie.

Powiązane posty

22

Cze
Aktualności

Od  1 lipca obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB)

Uwaga ! Od  1 lipca obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) Od 1 lipca 2021 roku każdy Właściciel lub Zarządca będzie miał obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw. Deklarację będzie można złożyć drogą elektroniczną na stronie: zone.gunb.gov.pl lub w wersji papierowej w Urzędzie Gminy właściwym ze względu na […]

21

Cze
Aktualności

Referendum nie będzie

Komisarz Wyborczy w Zamościu II podjął decyzję o odrzuceniu wniosku mieszkańców Gminy Tarnawatka w sprawie przeprowadzenia referendum gminnego dotyczącego odwołania Wójta Gminy Tarnawatka przed upływem kadencji.. W postanowieniu z dnia 18 maja stwierdzono, że wniosek zawiera nienadające się do usunięcia uchybienia, polegające na zebraniu niewystarczającej ilości prawidłowo złożonych podpisów osób popierających inicjatywę przeprowadzenia referendum. Zgodnie z ustawą[…]